Review: Bioderma Photoderm MAX SPF 50+

Chiar dacă suntem la sfârșit de vară, am rămas datoare cu un review pentru acest produs și n-am vrut să-l las uitat, poate vă va fi de folos pentru anul viitor. Știu că am promis acest review de mult timp, așa că trebuie să mă scuz spunându-vă că nu am avut timp să fac pozele la lumina zilei, de aceea am tot amânat. Sper să vă fie totuși de folos acest articol! Nu mă mai lungesc cu introducerea, aceasta este crema colorată Bioderma Photoderm MAX SPF 50+ :


Are o cantitate de 40 ml, valabilitate 9 luni de la deschidere și un preț de aproximativ 50 lei în farmacii. Oferă protecție UVA și UVB, este rezistent la apă și non-comedogen!

Lista de ingrediente: WATER (AQUA), OCTOCRYLENE, DICAPRYLYL CARBONATE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, CYCLOMETHICONE, HYDROXYPROPYL DIMETHICONE BEHENATE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, IRON OXIDES (CI 77492), TOCOPHERYL ACETATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, DECYL GLUCOSIDE, PENTYLENE GLYCOL, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, XANTHAN GUM, CITRIC ACID, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, PROPYLENE GLYCOL, ALUMINUM HYDROXIDE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, IRON OXIDES (CI 77491), IRON OXIDES (CI 77499), DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL.

Nu am nimic de obiectat legat de acest aspect, de fapt chiar lista cu ingrediente bune m-a determinat să aleg acest produs, din mai multe opțiuni pe care le aveam la momentul respectiv!

Mirosul este cam neplăcut și destul de puternic, n-aș putea să-l compar cu ceva anume, cert e că nu-mi place. Din fericire se simte doar în timpul aplicării, așa că nu mă deranjează prea tare, prefer astfel decât să aibă o tonă de parfum în compoziție.

Așa cum am spus chiar din introducere, această cremă este colorată (ca un BB/CC cream), iar nuanța celei pe care o dețin eu este foarte închisă, însă este disponibilă în mai mute nuanțe - „golden” scrie pe a mea, este probabil cea mai închisă. Nu trebuie neapărat aleasă astfel încât să fie perfectă cu cea a tenului, deoarece se adaptează foarte bine culorii pielii. Uniformizează culoarea tenului, dar nu acoperă imperfecțiuni. Mie-mi place această idee de cremă colorată pentru că pot să-mi uniformizez culoarea tenului la plajă, fără să folosesc machiaj!

Produsul arată astfel (n-am reușit să-i surprind adevărata nuanță, este de fapt mult mai închisă):



Este ușor hidratantă, cel puțin pentru un ten gras ca al meu. Nu simt nevoia să mai aplic pe ten o altă cremă hidratantă înainte, în schimb pe zona din jurul ochilor, unde pielea este ușor uscată da. Singurul minus pe care îl are de la mine este pentru faptul că lasă o ușoară peliculă pe ten. Nu este o cremă grasă, dar este uleioasă, probabil de aici provine luciul accentuat.  La plajă nu m-a deranjat deloc, când toată lumea e albă ca varul de la cremele obișnuite cu protecție solară, cred că ar fi culmea să-mi fac griji din cauza la puțin luciu.

Cu toate acestea, mi s-a părut o bază de machiaj destul de ok, fondul de ten se așeza perfect peste ea, iar de luciu scap cu pudra pe care oricum o folosesc mereu. Culmea e că rezistența fondului de ten nu este afectată deloc, cel puțin nu în cazul meu!

Rezistă bine la apă și transpirație, dar mi s-a părut că nu e chiar 100% rezistentă. Este oricum recomandat să reaplicăm crema cu protecție solară după ce ieșim din apă, chiar dacă aceasta este rezistentă sau nu la apă!

În concluzie, mie mi-a plăcut acest produs și nu exclud ideea de a-l reachiziționa! Nu este perfect, dar este bun și foarte bine formulat!

Ați încercat această cremă? Cum vi s-a părut? Voi folosiți astfel de creme colorate vara, la plajă?

4 comentarii

  1. Pe mine nu m-a tentat, pur si simplu, cu toate ca alte produse de la ei sunt foarte bune, si am folosit cateva. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a atras cel mai tare vara asta, rămâne de văzut ce mă va atrage vara viitoare. :D

      Ștergere
  2. Cred ca o nuanta deschisa ar fi perfecta si pentru iarna/toamna. Produsele bioderma sunt geniale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, mai ales pentru cineva cu un ten sensibil, care simte nevoia de o protecție solară mai mare inclusiv în sezonul rece. Nu pot spune că am încercat foarte multe, dar de majoritatea celor încercate am fost foarte mulțumită!

      Ștergere