O manichiură, o veste bună și un mic wishlist

Sâmbăta trecută am intrat în posesia primelor mele produse de la Catrice, respectiv două oje din gama sand finish. De mult tânjeam la produsele de la această firmă, dar nefiind disponibile la noi în țară, n-am avut până acum de unde să le cumpăr. Eu am luat cele două oje de la Andreea, deținătoarea blogului Ditta's Nail, căreia îi mulțumesc pe această cale! Colecția sand finish a fost una limitată și nu prea se mai găsesc, din câte am înțeles. Vestea bună care pe mine m-a bucurat enorm e că de acum avem produsele Catrice și în România! Le găsiți pe site-ul 1001 Cosmetice, mai precis aici, iar varietatea de produse disponibile este destul de largă: oje, rujuri, farduri, fonduri de ten, rimeluri, etc. Produsele sunt accesibile ca preț și am citit multe păreri bune cu privire la acestea! Eu sunt foarte nerăbdătoare să încerc mai multe din produsele lor!

Să vă arăt totuși manichiura realizată de mine cu cele două oje Catrice, iar apoi o să vă spun câteva păreri despre site-ul 1001 Cosmetice + un mic wishlist.



Nu am realizat vreun model complex, doar le-am aplicat pe unghii, iar la final am făcut câteva bulinuțe tot cu cele două oje. Mie mi-au plăcut foarte mult ojele: pensulă lată, opace din două straturi, uscare rapidă, efect texturat foarte frumos (fin și cu mici irizații de sclipici), rezistență destul de bună (3-4 zile). Ojele folosite sunt acestea - Quel blue turquoise și Rouge, Bien Sur :


Despre magazinul online 1001 Cosmetice care ne aduce în premieră produsele Catrice în țară... am numai cuvinte bune de spus! Până acum am avut o singură comandă plasată la ei pe site, comandă făcută anul trecut prin preajma sărbătorilor de iarnă când aveau niște oferte foarte bune! Nu am mai plasat o altă comandă de atunci pentru că nu am mai avut ocazia, nu pentru că nu aș fi fost mulțumită. Produsele pe care eu le-am primit au fost impecabile, noi și fără defecte, toate venind bine ambalate în colet. Pentru că la unul din produsele pe care le comandasem nu mai era disponibilă nuanța aleasă de mine, m-a sunat o doamnă drăguță care m-a anunțat de acest lucru și și-a cerut scuze, a avut răbdare să stea cu mine la telefon până am intrat din nou pe site și m-am hotărât asupra la altceva, deci și din punct de vedere al comunicării au nota 10 de la mine. În plus, dacă veți analiza site-ul veți observa că multe produse au prețuri mult mai bune decât în magazinele fizice (spre exemplu la multe oje am sesizat asta, cu diferențe chiar semnificative).

Cam atât am avut de spus despre site-ul 1001 Cosmetice, m-am gândit că poate vă ajută o opinie în caz că sunteți nehotărâte dacă să plasați sau nu o comandă la aceștia - indiferent că pentru produsele Catrice sau pentru altceva. Să vă arăt acum și câteva produse Catrice care m-au atras în mod deosebit din cele care se găsesc pe site:


Bineînțeles că primele produse pe care am pus ochii au fost ojele! Nu-i așa că sunt superbe? Eu n-aș știi pe care s-o aleg mai întâi! Le găsiți aici.


Tare curioasă sunt și în privința acestui fond de ten matifiant, care mai e și foarte accesibil ca preț. Îl găsiți aici.


Neapărat trebuie să încerc și un ruj, iar această gamă care ne promite ultra-rezistență mă atrage cel mai tare. Este disponibil pe site într-o varietate destul de mare de nuanțe, aici.


Aceste blush-uri arată de asemenea foarte bine și mă tentează tare. Le găsiți aici


Și cam atât! Desigur, mă mai tentează să încerc și un rimel de la ei, și o paletă de farduri și... câte puțin din toate, dar ajunge pentru moment! :))


Ați încercat produsele Catrice? Vă atrage ceva de pe site? Noile mele oje vă plac?
Aștept cu interes opiniile voastre!


20 de comentarii

  1. Imi place extrem de mult manichiura. Oja albastra este favorita mea. ♥
    Am comandat de vreo 4 ori pana acum de pe site si de fiecare data, m-a uimit promptitudinea lor. Nuanta Call me princess arata de vis. :D
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că îți place, Mădă! Cea albastră este și favorita mea! :D
      Hehe, ai avut ceva comenzi la ei. Și pe mine m-a uimit promptitudinea lor. E într-adevăr superbă nuanța Call me princess, dar nici celelalte nu se lasă mai prejos. :D
      Pupici :*

      Ștergere
  2. Mereu vii cu câte o minunăție de site. Am dat și eu de el de câteva ori, dar nu mi-a venit să pun comandă, dar acum m-am râzgândit. M-am uitat mai atentă după ce am citit postarea ta și am văzut că au și ceva instrumente pentru unghiuțe și m-ar tenta niște pensule, pluus ojele Catrice, par tare drăguțe. Foarte frumoase nuanțele, să le porți cu plăcereeee! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e vina mea că avem atât de multe site-uri pline cu bunătăți, eu doar dau de veste! :))
      Hihi, mă bucur dacă ți-a fost de ajutor articolul, chiar merită să achiziționezi de la ei dacă te atrage ceva (și e cam greu să nu te atragă nimic :)) ). Au într-adevăr multe lucru pentru unghii, e un adevărat rai în secțiunea respectivă! Off, eu aș lua toate ojele de la Catrice... poate chiar o s-o fac, mai reflectez asupra problemei. :))
      Mulțumesc mult, iubita! Te pup :*

      Ștergere
  3. n-am incercat nimic de la acest brand, insa sunt curioasa ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ojele cu siguranță merită încercate! :D Și eu sunt curioasă de produsele de make-up acum.

      Ștergere
  4. Ieri am stat si am pus in cos fondul de ten, blush-ul, o pudra bronzanta si inca ceva, nu mai retin, apoi am golit cosul, apoi l-am umplut iar, si tot asa.. :)) Tentatia e mare cu produsele Catrice cu atat mai mult cu cat preturile sunt foarte ok si nici nu am folosit vreodata vreun produs de la ei.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu cum e, și în cazul meu primul impuls a fost să umplu coșul cu o mulțime de produse :)) , dar am zis să mai aștept puțin, să mă mai gândesc exact cam ce mi-ar fi de folos... că în cazul unora mai am deja o mulțime de produse similare care trebuie folosite, că e păcat de ele. :D Oricum, eu zic că merită încercate, măcar 1-2 produse să ne formăm o proprie impresie despre produsele brand-ului... la modul general, desigur.

      Ștergere
  5. Heiii..ma bucur foarte mult ca iti plac! :*
    Eu sunt indragostita de ele !
    Ma bucur ca au adus produse Catrice cei de la 1001Cosmetice.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu mă bucur mult și îți mulțumesc mult!
      Și eu m-am îndrăgostit de ele, îmi doresc tot mai multe produse Catrice, de aceea m-am și bucurat așa de mult la vestea că au adus cei de la 1001 Cosmetice o parte din produselor lor. :D
      Te pup, scumpa :*

      Ștergere
  6. foarte frumoase amandoua <3 shi manichiura ta "imbulinata" imi place :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, mă bucur că îți place manichiura mea îmbulinată! :D

      Ștergere
  7. Ce frumoase-s "nisipoasele"!
    Sa le folosesti cu placere. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac! :D
      Mulțumesc frumos!
      Pupici :*

      Ștergere
  8. Imi plac ojele dar nu cred ca le-as purta pentru ca sunt culori tari fata de ce port eu de obicei. Ma tenteaza totusi oja mov si textura. Mi-as lua blush pentru ca imi place cum arata. Manichiura ta arata minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că în realitate nuanțele sunt o idee mai cuminți, așa se văd doar în lumina puternică, acolo unde am și făcut pozele. :D
      E superbă oja mov! Mulțumesc frumos! :*

      Ștergere
  9. Frumoasa manichiura ! Sa le folosesti cu placere !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. am vazut ca au aparut catrice la noi. mi-ar placea totusi sa avem un stand sa punem mana, sa incercam.pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și eu mie mi-ar place să fie aduse la un stand, dar momentan mă mulțumesc cu faptul că le avem măcar online. :D
      Pupici :*

      Ștergere