NOTD: 101 Dalmations Essence

Fetelor, pentru azi nu v-am pregătit vreun model special, însă trebuie să vă arăt o superbă ojă: 101 Dalmations de la Essence. Înainte să vă arăt manichiura, trebuie să menționez că pozele sunt făcute în a treia zi de purtare (înainte de ștergere), când unghiile erau deja crescute (da, cresc foarte repede), dar doar atunci am prins o lumină cât de cât bună de poze. :( Să vă mai zic cât de tare mă enervează vremea asta? Mai bine nu, să trecem totuși la lucruri mai frumoase...


Nu-i așa că e superbă oja sclipicioasă? De data aceasta am aplicat-o peste un frumos verde mint și mi-a plăcut la nebunie rezultatul! Cred totuși că oja aceasta de la Essence ar arăta frumos peste orice culoare, sigur o s-o mai vedeți și în alte combinații! Apreciez de asemenea faptul că nu trebuie „pescuiți” acei fulgișori din sticlă pentru că se iau imediat pe pensulă și se aștern frumos pe unghie, iar timpul de uscare e foarte scurt! O găsiți la prețul de 10 lei la standurile Essence sau online aici.

Trebuie să vă mai spun că această manichiură am avut-o doar la mâna dreaptă, la mâna stângă aveam manichiura pentru colaborarea din această sâmbătă! :)) Singurul lucru în comun a fost doar oja folosită ca bază! A început să-mi placă ideea de a purta manichiuri „2 în 1”. :))



Cele două oje folosite sunt acestea - Gabrini #348 și Essence 101 Dalmations :


În altă ordine de idei... mă bate gândul să-mi înlătur cuticulele cu o soluție specială. Acum am băgat de seamă că la mâna dreaptă sunt și mai vizibile, dar chiar și la stânga se observă în poze... deși în realitate nu prea se văd. O să mă uit chiar azi prin magazine, să văd dacă găsesc ceva, cea de la Farmec m-ar tenta. :)


Vă place manichiura mea simpluță de azi? Cum vi se pare oja de la Essence? Peste ce nuanțe credeți că ar mai arăta frumos?


27 de comentarii

  1. Este deosebita,perfecta pentru vara!Si mie imi place glitterul,in general imi plac topperele un glitter alb/negru sau in combinatie cu alte culori.In ceea ce priveste oja de la Gabrini eu ma declar fan pana la moarte al acestei firme.Pacat ca nu vin si ei cu lucruri mai inedite din cand in cand!Pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, mă bucur că îți place! Hihi, și eu sunt înnebunită după astfel de oje! :D
      Nu pot spune că sunt chiar cel mai mare fan al ojelor lor, dar trebuie să recunosc că pentru prețul lor sunt de o calitate chiar foarte bună, iar varietatea de nuanțe e destul de mare.
      Pupici :*

      Ștergere
  2. foarte frumoase,am shi eu un top-coat in genul asta de la Golden Rose <3 pupici <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Oana! Da, da.. îl știu și pe cel de la GR, e foarte asemănător. :D
      Pupici :*

      Ștergere
  3. Arata tare bine oja de la Essence si imi place si denumirea ei :D Si cred ca ar arata bine peste orice culoare. ♥
    Ai fost super tare la partea cu 2 manichiuri. Si eu fac asa mai mereu! Anumite modele le pregatesc la mana dreapta si rezista pe unghii, doar pana le fac poze. In special cele pentru colaborare. :))
    Cat despre solutia pentru cuticule..pana acum am incercat pe cea de la Farmec si pe cea de la Kallos. Nu am fost asa impresionata de ele.
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi-a plăcut denumirea! :)) Așa cred și eu, că ar arăta bine peste orice nuanță!
      Haha, mă bucur că nu sunt singura! :)) Off, nu știu cum te lasă inima să ștergi imediat superbele manichiuri pe care le faci, mie mi-ar fi milă. :( Măcar 24 ore încearcă să le păstrezi! :D
      Mi-am cumpărat azi peeling-ul de la Farmec și l-am pus la treabă mai devreme, dar momentan nici pe mine nu m-a dat pe spate, deși îmi place totuși că pot îndepărta mai rapid pielea moartă. Mai cercetez... să văd ce pot face cu cuticulele astea... că nici nu vreau să le tai. :D
      Pupici :*

      Ștergere
  4. eu nu am folosit niciodata oja de la Essenceeeeee :(((( Vreau si eu sa-mi iau, sper sa ajung cat de curand prin Auchan. :) Manichiura este draguta, combinatia celor 2 ma fac sa nu-mi iau ochii de la ea...
    Iubesc dalmatienii! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai, neapărat trebuie să iei măsuri! :D Au niște colecții superbe, merită încercate! Hihi, mă bucur că îți place combinația!
      Mai e nevoie să spun că și eu îi iubesc? :))

      Ștergere
  5. Imi place atat de mult combinatia aceasta, incat nu stiu pe ce alta baza ar putea sa arate mai bine acest nastrusnic lac essence!
    Cat de tare ideea de a purta manichiuri diferite, simultan! :))

    Te pupacesc, draga Miha Ella!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Eu am mai fost azi aici...nu am lasat feedback?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur tare mult că îți place! Eu zic că ar arăta la fel de bine și peste un corai, și peste un albastru, și... peste multe! :)) Într-adevăr, are merit și oja de bază pentru o parte din efectului final! :D
      Mie-mi place, mi se pare amuzant, deși una lume se uită nedumerită la mâinile mele... dar și asta face parte din amuzament! :))
      La mine nu a apărut Ilduca alt comentariu de la tine, poate face figuri blogger. :(
      Și eu te pupăcesc :*

      Ștergere
  6. dragutica froc combinatia! love ur nails..<3

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata superb, imi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc foarte mult, mă bucur tare că îți place! :D

      Ștergere
  8. Imi place manichiura ! Este foarte frumos verdele :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Am voie să spun că mie îmi place mai mult acel mint de la Gabrini? :)) Trebuie să-l caut și eu deși mai am oje mint. Dar sunt curioasă ce formulă are cea de la Gabrini. Forma unghiilor tale e bestială .:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai fie, îți dau voie. :)) Și mie-mi place foarte mult!
      Să știi că ojele din gama asta nu-s chiar la fel de bune ca cele din gama 3D - sunt opace din două straturi, se usucă destul de repede, dar consistența lor nu mă dă pe spate, se aplică ceva mai greu pe unghii. Oricum, nici foarte rea nu-i și la doar 3 lei... merită. :D
      Îți mulțumesc mult, cândva mie nu-mi plăcea :)), dar mi-am schimbat părerea între timp, probabil datorită complimentelor destul de multe pe care le-au primit. :D

      Ștergere
  10. Foarte frumoasa manichiura! Culoarea e superba si glitter-ul se potriveste perfect! Di eu port manichiuri diferite pe cele doua maini mai mereu :)), ba chiar, unghiile de pe mana dreapta (cea care n-o pozez) sunt mereu mai scurte decat celelalte :)) In ceea ce priveste solutia pt cuticule, o am pe cea de la Sally Hansen si sunt extrem de multumita! E geniala! Te pup *

    www.polish-blue-my-mind.blogspot.ro



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Hihi, ce mă bucur că nu sunt singura. :)) La lungime eu încerc să le mențin la fel, mă simt eu ciudat dacă le simt mai scurte la una decât la cealaltă. :))
      Am notat în legătură cu soluția, poate o încerc și eu cândva.
      Pupici :*

      Ștergere