Review: Ruj Farmasi True Color

De mult vreau să vă vorbesc despre acest ruj. Este primul meu ruj de la Farmasi și pot spune că m-a făcut să-mi doresc și altele. A fost de fapt rujul meu favorit pe perioada iernii și în continuare se menține printre favorite. V-am zis deja prea multe, așa că fără alte introduceri, azi vă povestesc despre rujul Farmasi True Color nr 20:



Preț: 15 lei, Cantitate: 4 gr.

Primul lucru care m-a impresionat la acest produs a fost mirosul. Are un miros discret, dar foarte plăcut, de vanilie, care îndulcește fiecare aplicare. Am descoperit relativ recent că nu suport rujurile care miros a chimicale, acel miros clasic de la rujurile bunicii, așa că un ruj cu un miros plăcut sau fără niciun miros are din start un plus din partea mea.

Culoarea celui pe care îl dețin eu este superbă! Pentru mine este rujul nude ideal, pe care îl căutam de multă vreme. Este un nude deschis cu tentă de roz.

Swach pe mână, în lumina naturală:


Swach pe buze, cu bliț:



Este foarte cremos și pigmentat, ceea ce face aplicarea mai ușoară și mai plăcută, dar cel mai important: oferă o ușoară hidratare buzelor. Eu am o mare problemă cu buzele iarna, sunt dependentă de balsamul de buze și dacă ies cu buzele „goale” din casă sau cu un ruj/gloss care nu le hidratează... se usucă, se fac cojițe inestetice și chiar se crapă. Acest ruj mi-a protejat și menținut buzele fine fără probleme, n-am simțit niciodată nevoia să aplic înaintea lui un balsam de buze.

La capitolul rezistență nu excelează, dar nici nu putem avea mari așteptări în sensul ăsta de la un ruj atât de cremos. Nu se pune problema de rezistență la transfer... se transferă pe orice atingem cu buzele. Însă rezistă destul de bine pe buze, atâta timp cât nu bem/mâncăm nimic. Și îmi place că în timp ce se duce de pe buze nu lasă acel contur inestetic ca alte rujuri. De regulă se estompează uniform, pe întreaga suprafață a buzelor.


În concluzie, vi-l recomand din inimă! Eu îl iubesc și sigur voi mai achiziționa și alte nuanțe pe viitor. 


6 comentarii

  1. Ce nuanta frumoasa are.
    Sa il folosesti cu placere.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place la nebunie nuanța acestui ruj. :D
      Mulțumesc frumos!
      Pupici :*

      Ștergere
  2. Nuanta e diafana pe buzele tale! Imi place! Sa-l folosesti/porti cu drag!
    Chiar ieri am descoperit cu incantare ca, intr-un magazin de profil se afla un mic stand cu produse Farmasi! N-am concretizat bucuria in nicun fel (aveam o pasa de cumintenie si am lasat-o sa se desfasoare) insa, pe viitor, imi iau neaparat (cel putin) un ruj de la ei!

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place. Mulțumesc mult!
      Trebuie să le încerci, sunt foarte bune și au o gamă destul de largă de nuanțe. Eu m-am dus hotărâtă pe nuanța asta după ce l-am văzut la o fată pe blog.. așa că a fost rapidă achiziția mea, dar sigur în alte condiții îmi lua destul de mult să mă hotărăsc. :D
      Pupici :*

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa nuanta :)
    Sa-l folosesti cu placere! :-*

    RăspundețiȘtergere