Review: Lapte demachiant Balea nature

Nu îmi vine să cred că spun asta, dar.. iubesc acest produs! Nu îmi vine să cred pentru că inițial nu prea mi-a plăcut, l-am folosit de câteva ori apoi l-am pitit într-un colț și nu m-am mai atins de el vreo 2-3 luni. Până de curând, când mi-am amintit de el și mi-am zis că ar mai merita totuși o șansă. Și bine am făcut! Nu mi se întâmplă prea des să nu mă încânte un produs la început, apoi să ajungă să-mi placă la nebunie. Probabil a fost o eroare cu acest demachiant. :)) Să vă povestesc totuși ce m-a făcut să-mi placă așa de mult acest lapte demachiant de la Balea.

Are un miros discret, ușor dulceag dar totodată fresh, care îmi place foarte mult. Mirosul mi-a plăcut la el din prima clipă și acum că l-am redescoperit mi-am amintit cât de mult îmi place. Însă, am mai zis-o și o zic și acum, m-aș putea lipsi fără probleme de parfumul din produsule pentru ten, însă nici nu mă deranjează prezența lor într-un mod deosebit atâta timp cât se regăsește pe lista de ingrediente spre final (deci este într-o cantitate mică) și mai ales că acesta este un produs care nu intră în piele, deci are o mult mai mică importanță decât în cazul unei creme pentru față. Și dacă tot are, mă bucur că acesta este unul foarte plăcut.

Că tot a venit vorba de ingrediente, are din partea mea un mare plus general la acest capitol. Nu conține alcool (un mega mare plus) și nici parabeni, parafine, silicon sau conservanți (teoretic, practic are conservanți, dar unii mai „prietenoși”). În plus, conține extract de castravete și ulei de măsline chiar printre primele ingrediente (deci într-o cantitate generoasă). În următoarea imagine puteți vedea lista completă cu ingredientele produsului:

Dacă mă urmăriți știți deja, dar țin totuși să precizez și aici: eu lapte demachiant folosesc doar pentru ten, pentru machiajul ochilor folosesc demachiant bifazic, așa că părerea despre produs mi-o pot exprima doar vizavi de demachierea tenului. Și pot spune că demachiază extrem de bine și rapid! Dacă la alte demachiante foloseam 4-5 dischete și eram nevoită să insist ceva mai mult, la acesta îmi sunt suficiente doar 3 dischete demachiante pentru a îndepărta întreg machiajul și se îndepărtează cu câteva mișcări delicate. În plus, senzația este foarte plăcut și nu lasă deloc peliculă grasă, uleioasă sau lipicioasă.

Consistența produsului este lichidă, foarte lichidă chiar. Cred că ăsta a fost lucrul care mi-a displăcut la acest produs și m-a făcut să-l pun deoparte. Deși producătorul recomandă să aplicăm produsul direct pe ten cu mișcări circulare, apoi să îndepărtăm cu apă sau cu o dischetă, eu prefer să-mi păstrez metoda „clasică” – aplic produsul pe dischetă și cu ea îndepărtez lavabila machiajul de pe ten, caz în care încurcă puțin faptul că este atât de lichid, există riscul să curgă de pe dischetă. Totuși, eu i-am trecut cu vederea acest lucru datorită marilor plusuri enumerate mai sus. Cu puțină grijă nu mai reprezintă o problemă atât de mare.

Mai adaug în final și faptul că este extrem de spornic, iar orificiul recipientului este foarte mic, lucru extrem bun ținând cont de consistența lichidă a produsului – astfel putem doza cu ușurință produsul, nu curge mai mult decât e cazul.

Costă până în 10 lei și are o cantitate de 200 ml.

În concluzie, îl recomand și consider că merită încercat. Din punctul meu de vedere este potrivit pentru orice tip de ten. Eu presimt că voi avea o relație pe termen lung cu acest produs.