Review: Mască exfoliantă pentru față cu extract de ginseng de la Avon


Vreau să precizez de la început că eu am tenul gras, deci părerile expuse în continuarea acestui articol sunt în urma testării/utilizării produsului pe un ten gras. 



Am achiziționat acest produs acum vreo 4 luni și între timp design-ul ambalajul a fost schimbat, dar produsul a rămas același.

Are 75 ml, termen de valabilitate 12 luni de la deschidere, iar prețul la care am achiziționat-o (la ofertă) a fost de 14,99lei, dacă bine-mi amintesc. Oricum, cam acesta este prețul de ofertă la care se găsește sau chiar și mai mic.

Mod de utilizare:Aplicați un strat subțire pe piele curată și uscată, evitând zona ochilor și linia părului. Așteptați uscarea completă a măștii (aproximativ 20 de minute) și îndepărtați ușor, prin tragere. Folosiți de 1-2 ori pe săptămână.

Ce îmi place:
  • Ambalajul este foarte practic din toate punctele de vedere.
  • Nu agresează tenul, nu îl deshidratează.
  • Curăță porii în profunzime, lăsând pielea fină și curată.
  • Mă ajută mult la menținerea sub control a excesului de sebum.
  • Se exfoliază frumos și rapid de pe față.
  • Lasă o senzație plăcută de prospețime și revitalizare după îndepărtarea măștii.

Ce nu îmi place:
  • Mirosul – are un miros înțepător destul de deranjant, dar din fericire se simte doar pentru câteva secunde după aplicare.

În concluzie, îmi place foarte mult acest produs pentru rezultatele pe care le oferă asupra tenului meu. Cu siguranță o voi reachiziționa în viitorul apropriat, n-am de gând să renunț la această mască prea curând.

Niciun comentariu