Review: Cremă de mâini cu ulei de măsline de la Balea

Hello,

Nu știam cu ce să-mi încep activitatea pe blog, vreau să-mi exprim opinia despre atât de multe produse cosmetice, vreau să arăt atâtea manichiuri și multe altele. Dar până la urmă m-am decis să încep cu un scurt review despre o cremă de mâini de la Balea.  

Cantitate: 100 ml. Preț: 5,99 lei



Ce spune producătorul: „Îngrijire bogată, hidratare intensivă. Frumusețea naturală a mâinilor: crema de mâini Balea cu unt pur de măsline și Panthenol hrănește pielea aspră și uscată a mâinilor care devin catifelate și moi. Textura moale și cremosă pătrunde ușor în piele și se distribuie ușor. Mod de utilizare: se aplică zilnic sau după necesitate. Toleranța pielii: produs testat dermatologic, ph neutru.” – tind să cred că traducerile produselor de la Balea sunt făcute cu google translate, dar să trecem cu vederea. :)

Ce spun eu: Are un miros plăcut și discret. Se aplică cu ușurință, pătrunde rapid în piele și este suficientă o cantitate mică de produs pentru o aplicare. Nu este grasă și nu lasă acea peliculă uleioasă pe piele. După aplicare îmi lasă o senzație foarte plăcută, iar pielea rămâne catifelată și hidratată. La contactul cu apa nu dispare efectul de hidratare, dar se diminuează după stat mult cu mâna în apă. 
De mai bine de 2 luni folosesc doar această cremă pentru mâini, de două ori pe zi, și a fost suficient de hidratantă cât vremea de afară a fost frumoasă, dar de când s-a stricat vremea nu prea mai face față, simt că am nevoie de o hidratare mai intensă.

În concluzie, este o cremă de mâini bună, raportul preț/calitate este foarte ok, dar mi se pare mai potrivită pentru sezonul cald, când pielea nu are nevoie de atât de multă hidratare.


Cu siguranță voi mai încerca și alte creme de mâini de la Balea, poate chiar o voi mai recumpăra cândva pe aceasta, dar nu pentru iarnă. 

Niciun comentariu